در محيط کسب و کار هميشه در حال تغيير است، نگه داشتن مشتريان براي موفقيت سازمان شما مهم است. اين به ويژه براي کسب و کارهاي کوچک چالش برانگيز است که اغلب فاقد کارکنان و منابع لازم براي پشتيباني لازم براي مشتريان فعلي و بالقوه است. يکي از راه حل ها استفاده از نرم افزار CRM براي کمک به وظايف خودکار و ساده سازي فروش و بازاريابي است. در اينجا ما ارزيابي مي کنيم که کسب و کارهاي کوچک قبل از در نظر گرفتن يک نرم افزار CRM بايد نگاه کنند.

 

اگر صاحب يک کسب و کار کوچک هستيد، يک چيز مطمئن است: شما هر روز تغيير و چالش هاي جديد را تجربه مي کنيد. اما از طريق همه ي عدم اطمينان، يک چيز وجود دارد که پايدار است - اهميت حفظ مشتريان خود راضي است. مطالعه پس از مطالعه نشان مي دهد مشتريان به آنها اهميت مي دهند و نشان مي دهند که آنها اولويت شما هستند.

نرم افزار CRM

 

اين ساده ترين کار نيست، زيرا مشتريان راضي به توجه زيادي نياز دارند. به عنوان يک کسب و کار کوچک، شما ممکن است وقت، کارکنان يا منابع براي اختصاص اين مقدار توجه به پايگاه مشتري خود داشته باشيد. بنابراين، منطقي است که يک سيستم براي کمک به مديريت اين روابط وجود داشته باشد. راه حل واضح اين است که در يک پلت فرم CRM سرمايه گذاري کنيد. CRM اجازه مي دهد تا به راحتي پيگيري صدها هزار نفر از ترجيحات و تاريخچه مشتري هاي فردي، همه در حالي که هماهنگ در سراسر چندين بخش. در اصل، CRM به معناي مشتريان شادتر است و به طور کلي بهتر است.

 

اما حتي هنگامي که تصميم گرفتيد که به يک نرم افزار CRM احتياج داشته باشيد، هنوز با مشکل انتخاب يکي از ويژگيهاي مورد نياز خود مشکلي نداريد. چه بايد بکني؟ اگر شما يک کمپاني کوچک با توجه به CRM هستيد، ايده خوبي است که اين هفت ويژگي را در چک ليست خود قرار دهيد، حتي قبل از تماس با شرکتهاي CRM براي پيشنهادها:

 

نرم افزار يا مبتني بر ابر؟

يا، به عبارت ديگر، بر اساس فرض يا خاموش؟ شايد مهمترين چيز براي اولين بار اين است که دقيقا چقدر اطلاعاتي را که شما نياز داريد مديريت کنيد. سخت افزار داراي مجموعه اي از مانع هاي خود، مانند نرم افزار است. محاسبات ابر حذف نياز به مقابله با مسائل مربوط به نرم افزار و زيرساخت هاي مشترک به اين معني است که آن را به مانند يک ابزار کار مي کند - شما براي آنچه که شما نياز به پرداخت و ارتقاء خودکار و بدون نياز به نصب و تست اجرا همه چيز را پرداخت.

CRM on cloud

 

ويژگي هاي منحصر به فرد

اگر چه تمرکز اصلي هر CRM يکسان است، هر يک از پلت فرم هاي شخصي احتمالا مجموعه خاصي از ويژگي هاي خاص خود را دارد. خيلي شبيه به خريد يک خودرو، شما بايد به بررسي و مقايسه ويژگي هاي خاص هر CRM موجود دسترسي داشته باشيد. CRM شما بايد با فهرست هاي خاصي که بايد در ليست خود داشته باشيد، بايد باشد. ببينيد چه کسي وعده هاي خود را ارائه مي دهد و چه سيستمي به نيازهاي شما برسد. همه چيز از مديريت سرب و اتوماسيون بازاريابي به داده هاي فروش و دسترسي به تلفن همراه بايد عوامل کليدي در زمان تصميم گيري باشد.

 

قيمت / بودجه

شما يک فرد کسب و کار گرا هستيد، به اين معني که اين سوال که احتمالا در ذهن شماست، اين است: «چطور CRM به من هزينه مي دهد؟ محدوده قيمت CRM در کل هيئت مديره، و حتي CRM وجود دارد. راه حل هايي که مي توانند به صورت رايگان استفاده شوند. با اين حال، اگر کسب و کار شما نياز به ويژگي هاي اضافي، بسياري از طرح هاي موثر CRM شروع به پايين به عنوان 10 دلار براي هر کاربر، در هر ماه. هنگامي که نيازهاي شما را تعيين مي کنيد، مي توانيد يک تصوير واقع گرايانه از قيمت هاي مربوط به قيمت را که با بودجه شرکت شما است، دريافت کنيد. همانطور که با هر چيز ديگري، "شما دريافت مي کنيد آنچه را که براي شما پرداخت" قانون در اينجا اعمال مي شود. بنابراين، اگر بخواهيد پشتيباني و گزينه هاي بيشتر را داشته باشيد، بايد براي پرداخت آن آماده باشيد. کسب و کار شما ارزشش را دارد

 

سفارشي سازي / مشارکت

اکثر CRM ها راه حل هايي هستند که به نيازهاي شما قابل تنظيم هستند. سفارشي سازي به سادگي تغيير يا گسترش رفتار خارج از جعبه عملکرد است. اين مي تواند جزئي باشد، مثل تغيير مکان يک صفحه متن يا گسترده، مانند ايجاد برنامه هاي کاربردي با نام تجاري جديد که با فروش ارتباط ندارند. هنگام هماهنگ کردن شرکت خود با CRM مناسب، مطمئن شويد که چگونگي سفارشي سازي غني را براي پاسخگويي به نيازهاي خود، امروز و در پايين جاده، پيدا کنيد.

crm customization

 

پشتيباني مشتري

نرم افزار CRM سرمايه گذاري است و شايد يکي از مهمترين سرمايه گذاري هاي شرکت شما باشد. بنابراين، براي اطمينان از اطلاعات صحيح و حمايتي در اختيار شما قرار دارد. از ابزارهاي آنلاين و آموزش، توسعه برنامه و پشتيباني 24/7، سرويس قابل اعتماد مشتري بايد بخشي از خريد نرم افزار CRM شما باشد.


CRM support

 

مقياس پذيري

همانطور که کسب و کار شما رشد مي کند، روابطي که با مشتريان خود ايجاد مي کنيد، بايد همراه با آن رشد کند. CRM شما نياز به توانايي در مقياس بزرگترين تيم ها دارد و معماري پشت آن خدمات را قادر مي سازد که ميليون ها کاربر را اداره کند. شما مي خواهيد چيزي به سرعت به همان اندازه که شما نياز داريد، بنابراين اين يکي ديگر از ويژگي هاي مهم براي جستجو است.

 


بررسي هاي خوب

در نهايت، بازخورد واقعي را با در نظر گرفتن بررسي نرم افزار CRM از فروشندگان، مديران و کارشناسان صنعت، دريافت کنيد. امروزه شما با بسياري از گزينه هاي CRM مواجه هستيد، بنابراين يک بررسي ممکن است به شما در کاهش گزينه هاي شما کمک کند. پس از بحث درباره اينکه چه چيزي بيشتر با تيم شما ارتباط برقرار مي کند، به بررسي هاي آنلاين بپردازيد، در نظر داشته باشيد که هر CRM با هم برابر نيست. ببينيد اگر سوالات و نگراني هاي مهم توسط منابع موجود مورد توجه قرار گيرد.

 

شما آمادگي داريد

مبارك باشد. پيش نيازهاي CRM براي کسب و کارتان را مورد نياز خود قرار داده ايد. پس از رعايت همه چيز در چک ليست خود، زمان شروع يک گفتگو و برنامه ريزي برنامه با يک ارائه دهنده CRM است که مي تواند تمام نيازهاي شما را برآورده، بودجه خود را برآورده، و با همه تغييرات با شما حرکت کند - نه فقط امروز يا چند ماه آينده، اما براي سالهاي آينده. تقسيم کردن خود با CRM مناسب ممکن است مهمترين تصميم کسب و کار شما باشد.


 

7 چيزهايي که شرکت هاي کوچک بايد قبل از اينکه متوجه نرم افزار CRM

آيا فروشگاهها هم ميتوانند از نرمافزار CRM استفاده کنند؟

crm ,مي ,يک ,بايد ,افزار ,کسب ,کسب و ,و کار ,نرم افزار ,است که ,افزار crm

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


Dennis's site 108873093 akhbar tecnolozh10 medadntarh okaliptusr دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون آئین نامه راهنمائی و رانندگی و شهری بهمراه فیلم آموزش رانندگی به فارسی دکتر علي اميراحمدي صد مقاله مديريت ارتباط با مشتريان p30dlart